مدیران فاسد برای همیشه از فوتبال محروم می‌شوند نتیجه و ویدیو خلاصه بازی تراکتور و مس رفسنجان (۲۷ اردیبهشت) | نویدکیا به تراکتور هم رحم نکرد نتیجه و ویدیو خلاصه بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) | صعود طلایی‌پوشان به نیمه‌نهایی رئیس کمیته داوران و کمیته مسابقات فدراسیون فوتبال برکنار شدند پخش زنده بازی سپاهان و ملوان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی تراکتور و مس رفسنجان در جام حذفی (۲۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین توخل – بایرن مونیخ؛ دوباره جدی شد! سازمان بازرسی مانع پرداخت آپشن‌های دوره آجورلو شکست والیبالیست‌های ایران مقابل برزیل حذف کیانی از تکواندو قهرمانی آسیا هوادارن پرسپولیس هفته آخر هوادار پیکان در قزوین می‌شوند| استقلال به ورزشگاه خالی راضی می‌شود؟ نتیجه و ویدیو خلاصه بازی نیوکاسل و منچستریونایتد| برد تن‌هاخ در برابر رقیب همیشگی نتیجه و ویدیو خلاصه بازی یوونتوس و آتلانتا| بیانکونری فاتح جام مصدومیت بیرانوند جدی است مقاومت پیکان مقابل خواسته استقلال کاپیتان‌های پرسپولیس پشت اوسمار
سرخط خبرها

فرصتی که از کف والیبال ساحلی ایران پرید! | تایلند به جای ایران نایب قهرمان جهان شد!

  • کد خبر: ۹۱۷۴۳
  • ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۶
فرصتی که از کف والیبال ساحلی ایران پرید! | تایلند به جای ایران نایب قهرمان جهان شد!
هنوز مشخص نیست چرا تیم زیر ۲۱ سال والیبال ساحلی به رقابت‌های جهانی پوکت اعزام نشده است!

گروه ورزش/شهرآرانیوز، رقابت‌های والیبال ساحلی زیر ۱۹ سال جهان در پوکت در بخش پسران با قهرمانی تیم فرانسه (روتار و کونت) و نایب قهرمانی تیم تایلند، (نیترون و واچیراویت) تیم بازنده مقابل تیم ابوالحسن خاکی زاده و قربان پسندی) از ایران به پایان رسید و نماینده برزیل هم بر سکوی سوم ایستاد.
غیبت تیم ایران بیش از همه بسود تایلندی تمام شد که با بودن خاکی زاده و قربان پسندی، خواب فینالیست شدن را نمی‌دید، ولی با بی مبالاتی صورت گرفته، این فرصت بزرگ براحتی از کف تیم ایران پرید! موقعیتی که شاید به این زودی‌ها دوباره رخ ندهد.
نکته ابهام برانگیز ماجرا که هنوز پاسخ درستی به آن داده نشده، بحث منتفی شدن سفر تیم زیر ۲۱ سال به دنبال مثبت شدن تست pcr قربان پسندی از تیم زیر ۱۹ سال بود و این اتفاق چه ارتباطی با اعزام تیم زیر ۲۱ سال ایران (دیگر تیم قهرمان آسیا) به رقابت‌های جهانی پوکت داشت؟
از همه تعجب آورتر اینکه، در این باره مسئولان ساحلی اطلاع رسانی و شفاف سازی نمی‌کنند.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->